Nasljednji grijeh, istočni grijeh, grijeh predaka kroz sakramente ...
Danas se mnogo govori i piše o ozdravljenjima obiteljskog stabla i grijeha predaka, često smo zbunjeni je moguće da smo opterećeni takvim stvarima ako smo na krštenju postali novi ljudi, tj. očišćeni smo od grijeha?
Pet stvari potrebnih da se dobro ispovijedimo
Katekizam katoličke crkve navodi slijedeće:
Obratite se i vjerujte evanđelju! (Mk 1,15b)
Nema čovjeka koji ne griješi. No svaki grijeh nema istu težinu.
Sotona uistinu svakodnevno vreba na koji bi nas način napao.
Pogreška u molitvi može biti ako smo se prestali oslobađati grijeha, iskreno ih pronalaziti i iznositi pred Boga da nas očisti.
Evo, Bog je dopustio demonima da te malo prorešetaju kao pšenicu (usp. Lk 22, 31), kako bi vidio gdje se nalaziš. Kako bi se pokazala gordost i smirilo tvoje srce. Kako bi naučio što je čovjek i “spoznao samoga sebe”. Kako bi sutrpio s grešnicama i kako ih ne bi osuđivao.
Tko je od vas bez grijeha, neka prvi baci kamen!
Fra Mate Logara rodom je iz Sovića, srednju školu i sjemenište pohađao na Humcu, studij u Zagrebu, đakonsku godinu u New Yorku, kao svećenik bio na službi na Humcu, u Drinovcima i Šuici. Prenosimo objavu sa njegovog Facebook profila;
Možemo biti sigurni u Božju ljubav unatoč svojim grijesima i slabostima – istaknuo je papa Franjo za vrijeme današnjeg podnevnog nagovora na Trgu svetoga Petra.
Obračunavanje s našom slabošću je iskustvo koje nas jača i otvara srce kako bi se zazvalo Božje milosrđe koje preobražava i obraća.
Stid je milost koja nas ozdravlja od grijeha – kazao je papa Franjo u svojoj današnjoj propovijedi, na misi, u Domu svete Marte. Papa prelazi preko biblijskoga teksta, zaustavljajući se na stvarnosti grijeha koja – kao u Baruhovu proročanstvu – obilježava sve ljude – „svećenike, kraljeve, vođe, i očeve„…
Ne boj se reći istinu o svom životu, ne boj se postati svjestan svojih grijeha, priznajući ih Bogu kako bi ti oprostio – istaknuo je papa Franjo na misi u Domu svete Marte, razmišljajući o odlomku iz Evanđelja po Luki, koji nam donosi Herodovu reakciju na Kristovo propovijedanje.